Rezervasyon İşlemleri

REZERVASYON TALEBİ
* Misafirlerimiz konaklama tarihinden 72 saat öncesine kadar Rezervasyon Talep Formu ile konukevi@tau.edu.tr adresine rezervasyon talebinde bulunabilirler.
* Misafirlerimizin rezervasyon talebinin boş oda durumuna göre onaylanmasından sonra  konaklama bedeli ödeme dekontunun tarafımıza ibrazı sonrasında rezervasyon kaydı yapılacaktır. (Yalnızca banka aracılığıyla ödeme alınmakta, nakit veya kart ile ödeme alınmamaktadır.)

REZERVASYON DEĞİŞİKLİĞİ VE İPTALİ
Misafirlerimiz konaklama tarihinden 48 saat öncesine kadar konukevi@tau.edu.tr adresine, rezervasyon değişikliği veya iptali talebinde bulunabilirler.
*Tarihle ilgili değişiklik talepleri Konukevinin boş oda durumuna göre değerlendirilecektir.
* Konaklama tarihinde ; konukevine giriş saati öncesindeki son 24 saat içinde yapılan iptal başvurularında ,ücret iadesi yapılmaz. Daha önce yapılan iptal taleplerinde, ödenen ücretin tamamı “Rezervasyon Formunda” belirtilen banka hesabına iade edilir.
* Konukevinden belirtilen çıkış tarihinden önce; geçerli mazeret (adli gerekçeler, sağlık raporu, görevlendirme vb.) olmaksızın çıkış yapılması halinde ücret iadesi yapılmaz. Mazeretli çıkış taleplerinde resmi belge ibraz edilmesi zorunludur.